Vi tilbyder

Jobannoncering på Facebook og Instagram

Facebook og Instagram jobannoncering med 20.000 visninger

Fra DKK 3.395 ekskl. moms

Facebook er verdens største sociale platform, og med en jobannonce på Facebook og Instagram gøres Danmarks ca. 3,5 million aktive brugere til din kandidatdatabase.

Vi tager os af alt det hårde arbejde – fra design af din annonce til oprettelse af en skræddersyet annoncekampagne, der målrettet bliver annonceret mod potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit jobopslag.

Alt er inkluderet i prisen – fra design af annoncen til kandidatmatch og udgifter til en sponsoreret annoncekampagne på Facebook og Instagram med minimum 20.000 visninger.

Design af annonce

Vi designer en videoannonce til din kampagne med levende billeder, tekst og logo, der matcher udseendet af dit jobopslag og din virksomhed.

Målgruppeanalyse og kandidatmatch

Vi analyserer dit stillingsopslag og matcher din målgruppe med relevante brugerprofiler på Facebook og Instagram.

20.000 visninger på Facebook og Instagram

Vi annoncerer dit jobopslag på Facebooks nyhedsfeed, Messenger app og Instagram til relevante kandidater og sikrer minimum 20.000 visninger.

Afrapportering af resultattet

Når annoncekampagnen er afsluttet modtager du en opgørelse med antallet af eksponeringer og henvisninger til dit jobopslag.

SPAR OP TIL 12 % PÅ JOBANNONCER

Hent tilbud på jobannoncerings klippekort x 3

Se hvordan

Sådan opretter vi din jobannoncering på Facebook og Instagram

Sådan designer vi din annonce

Vi skræddersyr en videoannonce til annoncering af dit stillingsopslag på de sociale medier. Annoncens tekst og billeder tager udgangspunkt i indholdet af dit stillingsopslag og bliver målrettet mod potentielle og kvalificerede kandidater.

Vi anvender dine farver og dit logo for at sikre, at annoncen repræsenterer dit brand.

Tekst og billeder bliver nøje tilpasset indholdet i dit stillingsopslag.

Du modtager et udkast af annoncen til godkendelse, før vi offentliggør den.

Vi sikrer det rette kandidatmatch

Når vi har modtaget et link til dit stillingsopslag, gennemgår vi opslaget og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilke kandidater, der kan være potentielle emner.

Derefter opsætter vi en annoncestrategi, som målrettet når ud til potentielle kandidater, der matcher indholdet i dit stillingsopslag.

Vi udarbejder en skræddersyet annonceringsstrategi baseret nøgleord og kompetence i dit stillingsopslag.

Vi sikrer, at dit stillingsopslag målrettet når ud til relevante kandidater.

Annoncekampagne med minimum 20.000 visninger

Vi opretter en sponseret annoncekampagne af dit stillingsopslag på Facebook og Instagram, hvor din jobannonce vises til udvalgte, kvalificerede og potentielle kandidater.

Vi garanterer minimum 20.000 visninger af din jobannonce.

Vi overvåger din annoncekampagne løbende for at optimere resultaterne og sikre det bedst mulige resultat.

Vi sender dig et link til annoncen, så du nemt kan dele den i dit netværk.

Efter annoncekampagnen er afsluttet, vil du modtage en rapport, der opsummerer resultaterne.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Når din annoncekampagne er oprettet, og du har godkendt den, vil du modtage et link til annoncen på Facebook (og Instagram), TikTok eller LinkedIn.

Visningsperioden vil typisk varer mellem 10 og 20 dage, planlagt efter ansøgningsfristen for stillingsopslaget. Annoncekampager på de sociale medier er baserede på budaktioner. Hvilket kan betyde en varierende længde på visningsperioden alt efter, hvor hurtigt antallet af visninger opnås.

Vi gennemgår dit stillingsopslag og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilken type af kandidater, der kan være potentielle emner. Herefter sikrer vi os, at dit jobopslag bliver delt bredt ud blandt disse på de sociale medier ud fra en lang række kriterier som for eksempel geografi, uddannelse, kompetencer, arbejdshistorik m.m.

Når vi har oprettet din annoncekampagne, så indsætter vi et link direkte til dit stillingsopslag på din hjemmeside. Vi har derfor brug for et link til stillingsopslaget for at kunne oprette din annoncekampagne.

Når vi designer din annonce, tager vi udgangspunkt i farverne fra dit logo og din hjemmeside. Tekst og billede i din annonce målrettes de potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit stillingsopslag. Inden din annonce publiceres, modtager du et udkast af annoncedesignet til din godkendelse.

Når visningsperioden for din annonce er afsluttet, vil du modtage en e-mail med en opgørelse over din annoncekampagnes resultater. I denne opgørelse kan du se det samlede antal visninger og klik, som din annonce har fået på sociale medier.

Når din annoncekampagne er oprettet, og du har godkendt den, vil du modtage et link til annoncen på Facebook (og Instagram) eller LinkedIn.

Visningsperioden vil typisk varer mellem 10 og 20 dage, planlagt efter ansøgningsfristen for stillingsopslaget. Annoncekampager på de sociale medier er baserede på budaktioner. Hvilket kan betyde en varierende længde på visningsperioden alt efter, hvor hurtigt antallet af visninger opnås.

Vi gennemgår dit stillingsopslag og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilken type af kandidater, der kan være potentielle emner. Herefter sikrer vi os, at dit jobopslag bliver delt bredt ud blandt disse på de sociale medier ud fra en lang række kriterier som for eksempel geografi, uddannelse, kompetencer, arbejdshistorik m.m.

Når vi har oprettet din annoncekampagne, så indsætter vi et link direkte til dit stillingsopslag på din hjemmeside. Vi har derfor brug for et link til stillingsopslaget for at kunne oprette din annoncekampagne.

Når vi designer din annonce, tager vi udgangspunkt i farverne fra dit logo og din hjemmeside. Tekst og billede i din annonce målrettes de potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit stillingsopslag. Inden din annonce publiceres, modtager du et udkast af annoncedesignet til din godkendelse.

Efter visningsperioden af din er afsluttet, modtager du på mail op opgørelse over resultatet for din annoncekampagne. Du kan her se antallet af visninger og klik, som din annonce har modtaget på de sociale medier.

Er du interesseret i at høre mere? Lad os tage en snak.