Priser

Se priser for jobannoncering på de sociale medieplatforme

Spar op til 12%

Enkelt jobannonce

Klippekort x 3

TikTok

Jobannoncering

3.395 kr.

ekskl. moms

Facebook & Instagram

Jobannoncering

3.395 kr.

ekskl. moms

LinkedIn

Jobannoncering

4.295 kr.

ekskl. moms

Spar op til 12 % på jobannoncer

Hent tilbud på jobannoncering klippekort x 3

Facebook, Tiktok, Instagram eller Linkedin

Hvilket medie passer dig bedst?

Hvad siger vores kunder

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Når din annoncekampagne er oprettet, og du har godkendt den, vil du modtage et link til annoncen på Facebook (og Instagram), TikTok eller LinkedIn.

Visningsperioden vil typisk varer mellem 10 og 20 dage, planlagt efter ansøgningsfristen for stillingsopslaget. Annoncekampager på de sociale medier er baserede på budaktioner. Hvilket kan betyde en varierende længde på visningsperioden alt efter, hvor hurtigt antallet af visninger opnås.

Vi gennemgår dit stillingsopslag og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilken type af kandidater, der kan være potentielle emner. Herefter sikrer vi os, at dit jobopslag bliver delt bredt ud blandt disse på de sociale medier ud fra en lang række kriterier som for eksempel geografi, uddannelse, kompetencer, arbejdshistorik m.m.

Når vi har oprettet din annoncekampagne, så indsætter vi et link direkte til dit stillingsopslag på din hjemmeside. Vi har derfor brug for et link til stillingsopslaget for at kunne oprette din annoncekampagne.

Når vi designer din annonce, tager vi udgangspunkt i farverne fra dit logo og din hjemmeside. Tekst og billede i din annonce målrettes de potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit stillingsopslag. Inden din annonce publiceres, modtager du et udkast af annoncedesignet til din godkendelse.

Når visningsperioden for din annonce er afsluttet, vil du modtage en e-mail med en opgørelse over din annoncekampagnes resultater. I denne opgørelse kan du se det samlede antal visninger og klik, som din annonce har fået på sociale medier.

Når din annoncekampagne er oprettet, og du har godkendt den, vil du modtage et link til annoncen på Facebook (og Instagram) eller LinkedIn.

Visningsperioden vil typisk varer mellem 10 og 20 dage, planlagt efter ansøgningsfristen for stillingsopslaget. Annoncekampager på de sociale medier er baserede på budaktioner. Hvilket kan betyde en varierende længde på visningsperioden alt efter, hvor hurtigt antallet af visninger opnås.

Vi gennemgår dit stillingsopslag og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilken type af kandidater, der kan være potentielle emner. Herefter sikrer vi os, at dit jobopslag bliver delt bredt ud blandt disse på de sociale medier ud fra en lang række kriterier som for eksempel geografi, uddannelse, kompetencer, arbejdshistorik m.m.

Når vi har oprettet din annoncekampagne, så indsætter vi et link direkte til dit stillingsopslag på din hjemmeside. Vi har derfor brug for et link til stillingsopslaget for at kunne oprette din annoncekampagne.

Når vi designer din annonce, tager vi udgangspunkt i farverne fra dit logo og din hjemmeside. Tekst og billede i din annonce målrettes de potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit stillingsopslag. Inden din annonce publiceres, modtager du et udkast af annoncedesignet til din godkendelse.

Efter visningsperioden af din er afsluttet, modtager du på mail op opgørelse over resultatet for din annoncekampagne. Du kan her se antallet af visninger og klik, som din annonce har modtaget på de sociale medier.

Er du interesseret i at høre mere? Lad os tage en snak