Vi tilbyder

Kandidat Dialog Plus

SoMe jobannoncering med kandidatinterview

Fra 8.995 kr. ekskl. moms

Begynd at tiltrække passive jobsøgende til din rekruttering. Vi designer og opsætter en motiverende jobkampagne på de sociale medier, præsenterer de passive jobsøgende for indholdet i dit jobopslag og giver dem mulighed for at teste om deres kompetencer matcher indholdet i stillingen gennem skræddersyede screeningsspørgsmål. Vi følger op med personlige telefoninterviews med de mest kvalificerede kandidater, så du kun behøver at forholde dig til jobparate og kvalificerede kandidater.

Prisen inkluderer alt: Design af videoannonce, sponsoreret (betalt) jobkampagne på de sociale medier, opsætning af unikke screeningsspørgsmål, e-mailkampagne og op til 10 personlige interview af kandidater.

Design af annonce

Med afsæt i vores mange års erfaring designer vi en tiltalende videoannonce til de sociale medier med levende billeder, motiverende tekst og jeres logo, der matcher udseendet af dit jobopslag og din virksomhed. Vi anvender kunstig intelligens til at assistere vores team til at målrette annoncetekst og budskaber til målgruppen.

Målrettet SoMe-annoncekampagne

Vi analyserer målgruppen i dit job-opslag og opsætter samt eksekverer en sponsoreret (betalt) jobkampagne på de sociale medier direkte til potentielle kandidater. Ved brug af kunstig intelligens og vores mange års erfaring inden for sociale medier sikrer vi målrettet segmentering og leverer gennemsnitligt 30.000+ visninger og 250 clicks på din jobannonce.

Forhåndsvurdering af kandidater

Du får adgang til en erfaren rekrutteringskonsulent, der udfører en omhyggelig vurdering af kandidaterne via screeningspørgsmål og personlige telefonsamtaler.

Shortlist med potentielle kandidater​

Du modtager en liste med kvalificerede og motiverede kandidater, klar til at blive inviteret til en ansættelsessamtale.

SPAR OP TIL 20 % PÅ dine jobkampagner

Hent tilbud på Jobposter klippekort

Se hvordan

Sådan tiltrækker vi de passive jobsøgende

Sådan designer vi din annonce

Vi designer en videoannonce til annoncering af dit jobopslag på de sociale medier. Annoncens tekst og billeder tager udgangspunkt i indholdet af dit jobopslag og bliver målrettet mod potentielle kandidater. 

Vi anvender dine farver og dit logo for at sikre, at annoncen repræsenterer dit brand.

Tekst og billeder bliver nøje tilpasset indholdet i dit jobopslag.

Du modtager et udkast af annoncen til godkendelse, før vi offentliggør den.

Målrettet SoMe jobkampagne

Vi opsætter en målrettet annonceringsstrategi baseret nøgleord og kompetencebeskrivelser i stillingen og annoncerer dit jobopslag på de sociale medier, din jobannonce vises til potentielle og kvalificerede kandidater. 

Vi udarbejder en skræddersyet annonceringsstrategi baseret nøgleord og kompetence i dit stillingsopslag.

Vi sikrer, at dit stillingsopslag målrettet når ud til relevante kandidater på de sociale medier.

Efter ansøgningsfristen modtager du en rapport, der opsummerer resultatet af din kampagne.

Test af kandidatmatch

Ved hjælp af spilteori og kunstig intelligens skræddersyr vi screeningsspørgsmål specifikt til dit stillingsopslag. Disse spørgsmål åbner op for en dialog med kandidaterne omkring jobindholdet og giver dem mulighed for at teste, hvor godt deres kompetencer matcher de formelle krav i stillingen.

Vi designer skræddersyede screeningsspørgsmål specifikt til din stilling for at bedømme kandidaternes faglige og formelle kvalifikationer.

Motiver kandidater til at ansøge ved muligheden for at teste deres match med de formelle krav i stillingen.

Interview og overlevering af potentielle kandidater

Grundig forholdsvurdering af kandidater via unikke screeningsspørgsmål og en personlig telefonsamtale med kandidaterne. Dette sikrer, at du kun skal forholde dig til engagerede og kvalificerede kandidater.

Vi stiller en rekrutteringskonsulent til rådighed, som i samarbejde med dig udformer spørgsmål og afholder kandidatinterviews.

Dialog med kvalificerede kandidater gennem personlige telefoninterviews om stillingen.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Når din annoncekampagne er oprettet, og du har godkendt den, vil du modtage et link til annoncen på Facebook og Instagram, TikTok eller LinkedIn.

Visningsperioden vil typisk varer mellem 10 og 20 dage, planlagt efter ansøgningsfristen for stillingsopslaget. Annoncekampager på de sociale medier er baserede på budaktioner. Hvilket kan betyde en varierende længde på visningsperioden alt efter, hvor hurtigt antallet af visninger opnås.

Vi gennemgår dit stillingsopslag og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilken type af kandidater, der kan være potentielle emner. Herefter sikrer vi os, at dit jobopslag bliver delt bredt ud blandt disse på de sociale medier ud fra en lang række kriterier som for eksempel geografi, uddannelse, kompetencer, arbejdshistorik m.m.

Når vi har oprettet din annoncekampagne, så indsætter vi et link direkte til dit stillingsopslag på din hjemmeside. Vi har derfor brug for et link til stillingsopslaget for at kunne oprette din annoncekampagne.

Når vi designer din annonce, tager vi udgangspunkt i farverne fra dit logo og din hjemmeside. Tekst og billede i din annonce målrettes de potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit stillingsopslag. Inden din annonce publiceres, modtager du et udkast af annoncedesignet til din godkendelse.

Når visningsperioden for din annonce er afsluttet, vil du modtage en e-mail med en opgørelse over din annoncekampagnes resultater. I denne opgørelse kan du se det samlede antal visninger og klik, som din annonce har fået på sociale medier.

Når din annoncekampagne er oprettet, og du har godkendt den, vil du modtage et link til annoncen på Facebook (og Instagram) eller LinkedIn.

Visningsperioden vil typisk varer mellem 10 og 20 dage, planlagt efter ansøgningsfristen for stillingsopslaget. Annoncekampager på de sociale medier er baserede på budaktioner. Hvilket kan betyde en varierende længde på visningsperioden alt efter, hvor hurtigt antallet af visninger opnås.

Vi gennemgår dit stillingsopslag og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilken type af kandidater, der kan være potentielle emner. Herefter sikrer vi os, at dit jobopslag bliver delt bredt ud blandt disse på de sociale medier ud fra en lang række kriterier som for eksempel geografi, uddannelse, kompetencer, arbejdshistorik m.m.

Når vi har oprettet din annoncekampagne, så indsætter vi et link direkte til dit stillingsopslag på din hjemmeside. Vi har derfor brug for et link til stillingsopslaget for at kunne oprette din annoncekampagne.

Når vi designer din annonce, tager vi udgangspunkt i farverne fra dit logo og din hjemmeside. Tekst og billede i din annonce målrettes de potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit stillingsopslag. Inden din annonce publiceres, modtager du et udkast af annoncedesignet til din godkendelse.

Efter visningsperioden af din er afsluttet, modtager du på mail op opgørelse over resultatet for din annoncekampagne. Du kan her se antallet af visninger og klik, som din annonce har modtaget på de sociale medier.

Er du interesseret i at høre mere? Lad os tage en snak.