Vi tilbyder

Kandidat Connect

SoMe jobannoncering med mailkampagne

DKK 3.495 ekskl. moms

Engagér passive jobsøgende med vores skræddersyede SoMe-jobkampagner. Vi tilbyder komplet opsætning af din jobannonce på sociale medier, målrettet mod at fange opmærksomheden fra personer, der ikke aktivt søger job, men som kunne være ideelle kandidater. Interesserede SoMe-brugere får en personlig e-mail med jobbeskrivelse og direkte link til jobopslaget. En påmindelse sendes også få dage før ansøgningsfristen.

Tilbuddet inkluderer design af videoannoncer, målretning, promovering på sociale medier og en effektiv e-mail marketing kampagne til en fast, konkurrencedygtig pris.

Design af annonce

Med afsæt i vores mange års erfaring designer vi en tiltalende videoannonce til de sociale medier med levende billeder, motiverende tekst og jeres logo, der matcher udseendet af dit jobopslag og din virksomhed. Vi anvender kunstig intelligens til at assistere vores team til at målrette annoncetekst og budskaber til målgruppen.

Målrettet SoMe-jobannoncering

Vi analyserer målgruppen i dit job-opslag og opsætter samt eksekverer en sponsoreret (betalt) jobkampagne på de sociale medier direkte til potentielle kandidater. Ved brug af kunstig intelligens og vores mange års erfaring inden for sociale medier sikrer vi målrettet segmentering og leverer gennemsnitligt 30.000+ visninger og 250 clicks på din jobannonce.

Mailkampagne med joblink x 2

Vi opsætter en personlig e-mailkampagne, der opfordrer kandidaterne til at søge stillingen efter at kandidaterne har mødt jobbet på de sociale medier og sender dem en e-mail påmindelse, når ansøgningsfristen nærmer sig.

Afrapportering af resultat – Vi gør det transparant

Når job-annoncekampagnen er afsluttet modtager du en statusrapport med angivelse af antallet af visninger af din jobannonce, antal clicks og anmodninger om at få dit jobopslag tilsendt via e-mail.

SPAR OP TIL 20 % PÅ dine jobkampagner

Hent tilbud på klippekort

Se hvordan

Sådan tiltrækker vi de passive jobsøgende

Sådan designer vi din annonce

Vi designer en videoannonce til annoncering af dit jobopslag på de sociale medier. Annoncens tekst og billeder tager udgangspunkt i indholdet af dit jobopslag og bliver målrettet mod potentielle kandidater.

Vi anvender dine farver og dit logo for at sikre, at annoncen repræsenterer dit brand.

Tekst og billeder bliver nøje tilpasset indholdet i dit stillingsopslag.

Du modtager et udkast af annoncen til godkendelse, før vi offentliggør den.

Målrettet SoMe jobkampagne

Vi opsætter en målrettet annonceringsstrategi baseret nøgleord og kompetencebeskrivelser i stillingen og annoncerer dit jobopslag på de sociale medier, din jobannonce vises til potentielle og kvalificerede kandidater. 

Vi udarbejder en skræddersyet annonceringsstrategi baseret nøgleord og kompetence i dit stillingsopslag.

Vi sikrer, at dit stillingsopslag målrettet når ud til relevante kandidater på de sociale medier.

Efter ansøgningsfristen modtager du en rapport, der opsummerer resultatet af din kampagne.

Mailkampagne med joblink

Vi udsender en opfølgende mailkampagne med et link til stillingsopslaget. I kampagnen motiverer vi kandidaterne til at ansøge, og når ansøgningsfristen nærmer sig, sender vi en påmindelse om muligheden for at ansøge stillingen.

Dialog med kvalificerede kandidater gennem personligt tilpassede e-mails om stillingen.

Påmindelse om at ansøge stillingen, når ansøgningsfristen nærmer sig.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Når din annoncekampagne er oprettet, og du har godkendt den, vil du modtage et link til annoncen på Facebook (og Instagram), TikTok eller LinkedIn.

Visningsperioden vil typisk varer mellem 10 og 20 dage, planlagt efter ansøgningsfristen for stillingsopslaget. Annoncekampager på de sociale medier er baserede på budaktioner. Hvilket kan betyde en varierende længde på visningsperioden alt efter, hvor hurtigt antallet af visninger opnås.

Vi gennemgår dit stillingsopslag og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilken type af kandidater, der kan være potentielle emner. Herefter sikrer vi os, at dit jobopslag bliver delt bredt ud blandt disse på de sociale medier ud fra en lang række kriterier som for eksempel geografi, uddannelse, kompetencer, arbejdshistorik m.m.

Når vi har oprettet din annoncekampagne, så indsætter vi et link direkte til dit stillingsopslag på din hjemmeside. Vi har derfor brug for et link til stillingsopslaget for at kunne oprette din annoncekampagne.

Når vi designer din annonce, tager vi udgangspunkt i farverne fra dit logo og din hjemmeside. Tekst og billede i din annonce målrettes de potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit stillingsopslag. Inden din annonce publiceres, modtager du et udkast af annoncedesignet til din godkendelse.

Når visningsperioden for din annonce er afsluttet, vil du modtage en e-mail med en opgørelse over din annoncekampagnes resultater. I denne opgørelse kan du se det samlede antal visninger og klik, som din annonce har fået på sociale medier.

Når din annoncekampagne er oprettet, og du har godkendt den, vil du modtage et link til annoncen på Facebook (og Instagram) eller LinkedIn.

Visningsperioden vil typisk varer mellem 10 og 20 dage, planlagt efter ansøgningsfristen for stillingsopslaget. Annoncekampager på de sociale medier er baserede på budaktioner. Hvilket kan betyde en varierende længde på visningsperioden alt efter, hvor hurtigt antallet af visninger opnås.

Vi gennemgår dit stillingsopslag og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilken type af kandidater, der kan være potentielle emner. Herefter sikrer vi os, at dit jobopslag bliver delt bredt ud blandt disse på de sociale medier ud fra en lang række kriterier som for eksempel geografi, uddannelse, kompetencer, arbejdshistorik m.m.

Når vi har oprettet din annoncekampagne, så indsætter vi et link direkte til dit stillingsopslag på din hjemmeside. Vi har derfor brug for et link til stillingsopslaget for at kunne oprette din annoncekampagne.

Når vi designer din annonce, tager vi udgangspunkt i farverne fra dit logo og din hjemmeside. Tekst og billede i din annonce målrettes de potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit stillingsopslag. Inden din annonce publiceres, modtager du et udkast af annoncedesignet til din godkendelse.

Efter visningsperioden af din er afsluttet, modtager du på mail op opgørelse over resultatet for din annoncekampagne. Du kan her se antallet af visninger og klik, som din annonce har modtaget på de sociale medier.

Er du interesseret i at høre mere? Lad os tage en snak.