Se hvordan

Sådan opretter vi din jobkampagne på de sociale medier

Sådan designer vi din annonce

Vi skræddersyr en videoannonce til annoncering af dit stillingsopslag på de sociale medier. Annoncens tekst og billeder tager udgangspunkt i indholdet af dit stillingsopslag og bliver målrettet mod potentielle og kvalificerede kandidater.

Vi anvender dine farver og dit logo for at sikre, at annoncen repræsenterer dit brand.

Tekst og billeder bliver nøje tilpasset indholdet i dit stillingsopslag.

Du modtager et udkast af annoncen til godkendelse, før vi offentliggør den.

Vi sikrer det rette kandidatmatch

Vi anvender nøgleord og kompetencer fra dit stillingsopslag til at identificere din målgruppe. Derefter opsætter vi en annoncestrategi, som målrettet når ud til potentielle kandidater, der matcher indholdet i dit stillingsopslag.

Vi udarbejder en skræddersyet annonceringsstrategi baseret nøgleord og kompetence i dit stillingsopslag.

Vi sikrer, at dit stillingsopslag målrettet når ud til relevante kandidater.

Vi opsætter din annoncekampagne

Vi opretter en annoncekampagne på de sociale medier og annoncerer dit job målrettet til relevante og kvalificerede kandidater.

Sponserede annoncering af dit jobopslag over for potentielle kandidater.

Vi overvåger din annoncekampagne løbende for at optimere resultaterne og sikre det bedst mulige resultat.

Vi sender dig et link til annoncen, så du nemt kan dele den i dit netværk.

Efter annoncekampagnen er afsluttet, vil du modtage en rapport, der opsummerer resultatet.

Hvad siger vores kunder

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Når din annoncekampagne er oprettet, og du har godkendt den, vil du modtage et link til annoncen på Facebook (og Instagram), Tiktok eller LinkedIn.

Visningsperioden vil typisk varer mellem 10 og 20 dage, planlagt efter ansøgningsfristen for stillingsopslaget. Annoncekampager på de sociale medier er baserede på budaktioner. Hvilket kan betyde en varierende længde på visningsperioden alt efter, hvor hurtigt antallet af visninger opnås.

Vi gennemgår dit stillingsopslag og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilken type af kandidater, der kan være potentielle emner. Herefter sikrer vi os, at dit jobopslag bliver delt bredt ud blandt disse på de sociale medier ud fra en lang række kriterier som for eksempel geografi, uddannelse, kompetencer, arbejdshistorik m.m.

Når vi har oprettet din annoncekampagne, så indsætter vi et link direkte til dit stillingsopslag på din hjemmeside. Vi har derfor brug for et link til stillingsopslaget for at kunne oprette din annoncekampagne.

Når vi designer din annonce, tager vi udgangspunkt i farverne fra dit logo og din hjemmeside. Tekst og billede i din annonce målrettes de potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit stillingsopslag. Inden din annonce publiceres, modtager du et udkast af annoncedesignet til din godkendelse.

Når visningsperioden for din annonce er afsluttet, vil du modtage en e-mail med en opgørelse over din annoncekampagnes resultater. I denne opgørelse kan du se det samlede antal visninger og klik, som din annonce har fået på sociale medier.

Når din annoncekampagne er oprettet, og du har godkendt den, vil du modtage et link til annoncen på Facebook (og Instagram) eller LinkedIn.

Visningsperioden vil typisk varer mellem 10 og 20 dage, planlagt efter ansøgningsfristen for stillingsopslaget. Annoncekampager på de sociale medier er baserede på budaktioner. Hvilket kan betyde en varierende længde på visningsperioden alt efter, hvor hurtigt antallet af visninger opnås.

Vi gennemgår dit stillingsopslag og finder de begreber og nøgleord, som peger på hvilken type af kandidater, der kan være potentielle emner. Herefter sikrer vi os, at dit jobopslag bliver delt bredt ud blandt disse på de sociale medier ud fra en lang række kriterier som for eksempel geografi, uddannelse, kompetencer, arbejdshistorik m.m.

Når vi har oprettet din annoncekampagne, så indsætter vi et link direkte til dit stillingsopslag på din hjemmeside. Vi har derfor brug for et link til stillingsopslaget for at kunne oprette din annoncekampagne.

Når vi designer din annonce, tager vi udgangspunkt i farverne fra dit logo og din hjemmeside. Tekst og billede i din annonce målrettes de potentielle kandidater, som matcher indholdet i dit stillingsopslag. Inden din annonce publiceres, modtager du et udkast af annoncedesignet til din godkendelse.

Efter visningsperioden af din er afsluttet, modtager du på mail op opgørelse over resultatet for din annoncekampagne. Du kan her se antallet af visninger og klik, som din annonce har modtaget på de sociale medier.

Er du interesseret i at høre mere? Lad os tage en snak.